ריפלקציה- עורך תוכן אודיו ויזואלי

עורך תוכן אודיו ויזואלי – עדיאל אלבז.

רוב העבודה שלנו על הפרויקט נעשתה בעבודת צוות ברמה מאוד גבוה אחד האלמנטים שעזרו לעבודת הצוות הזאת היא זה שמחוץ לפרויקט כולנו חברים שמבלים היחד את שעות הפנאי שלנו.

כעורך אודיו ויזואלי עשיתי את העבודה שלי לבד מכיוון שלחברי הקבוצה אין את הידע בעריכה כמו שלי לא היה בתחילת העבודה ולמדתי תוך כדי תנועה.

אני בחרתי להשתתף בניו מדיה כי זה נושא שמאוד מעניין אותי, הניו מדיה זו מהפכה עולמית שאי אפשר להישאר אדיש אליה. כל העניין של הקמת אתר ויצירת כתבות הוא לא פשוט אך מעניין ומספק.

אני רואה את האתר שלנו כמעביר מסר חברתי פוליטי וגם בידורי. הוא מעביר מסר חברתי לדוגמא בכתבה על "תכנים לא הולמים באינטרט" שבו אנו מנסים להעביר את הסכנה שיכולה להיות לילדים באינטרנט, אומנם עסקנו רק בסכנה אחת מתוך המון מכשולים שיכולים להיות לילדים ובני נוער באינטרנט, אבל אני חושב שהצלחנו להעביר את המסר שרצינו להעביר.

באתר שלנו פחות עסקנו בבעיה ופתרון אלא יותר נגיעה ביתרונות ובחסרונות של האינטרנט שכבר הגיע לכל נושא בחיינו, וממקום זה אפשר לראות את האתר שלנו כאתר למטרת בידור.

לי אישית אין תחום אהוב ביצירת אתרים ישנם כמה תפקידים שאני יכול לבצע כמו להיות עורך ראשי שעשיתי זאת בפרוייקטים קודמים כמו ליצור אתר שזה גם תחום שנגעתי  בו בעבר, בכתבה זאת תפקידי היה להיות עורך תוכן אודיו ויזואלי.

באופן אישי נהנתי מאוד בתפקיד כי תחום העריכה זה תחום שתמיד סקרן אותי ופעם שעשיתי כמה סרטונים לעבודה לבית ספר התנסתי בו לראשונה ממש קצת. תמיד רציתי לפתח את תחום העריכה ובזכות פרויקט זה סוף-סוף התאפשר לי, ותוך כדי תנועה השתפרתי בעריכה. בעתיד העריכה יכולה לעזור לי גם אם ארצה לעסוק במשהו בנושא וגם בשעות הפנאי.

 

 

 

 

כתיבת תגובה