ריפלקציה-עורך ראשי

ריפלקציה-נתנאל דיין

 

אני בחרתי להשתתף בהתמחות ניו מדיה בגלל שאני רציתי לקבל מיומניות של כתב בארץ, ולפתח את הניסוחים שלי בעבודות בכל שלב בחיים שלי. בנוסף לזה הסקתי שאם אני אכנס להתמחות זו אני אוכל להמשיך וללמוד את הנושא הזה לאחר הצבא ואם ירצה ה' להמשיך לעסוק בזה בחיים עצמם.

 

עבודה זו נתנה כמה כתבות בנושא חברתי שצריך לשנות ואולי לבצע בצורה אחרת כדי שנוכל להגיע לתכנון המקורי של הטכנולוגיה והיא שיפור חיינו בלי שזה יהפוך להיות דבר מסוכן לאנשים ולילדים לדוגמא כתבה אחת מדברת על התכנים הלא הולמים שישי ברשת כיום והחשיפה לילדים קטנים זהו מצב לא בריא בכלל ורצינו לעלות מודעות בנודע לנושא האתגר האמיתי שלי כאיש תקשורת הוא להעלות מודעות בנושא מיוחד ושאנשים ישתנו לאחר הכתבה כדי להכין כתבה אמיתית וחזקה צריך להשקיע בה הרבה וכדי שאנשים יתחילו לשנות בנושא את סדר היום שלהם זה האתגר האמיתי שלי כאיש תקשורת.

התחום המועדף שלי כיוצר אתרים הוא העריכה הראשית באתר בגלל שאני אוהב לראות את כל הכתבות מסודרות ולבדוק שכולם גמורים לפי הצפיות שהיו ולפי כל המחוונים.

תחום זה מתאים לי בגלל שאני אוהב לעבוד בתוך עבודת צוות ואוהב לדעת שהכל מוכן כראוי.

התמחות זו תורמת לי בעתיד בכך שאם אני ארצה להמשיך ללמוד את הנושא הזה אני אוכל להתחיל ברמה מסוימת ולא מאפס, התמחות זו נתנה לי קפיצת מדרגה ולהתחיל גבוהה יותר משאר החברים שילמדו איתי את המקצוע.

מהתמחות זו קיבלתי איך זה לעבוד בעבודת צוות בזכות הישיבה עם כל חברי הקבוצה בלילה כדי לדאוג שיגיע העבודה בזמן הדרוש ולקבוע עם כל החברים ביחד כדי לעבוד על זה ולא לעבוד על זה יחידים. בנוסף לזה  למדתי הרבה על מושגים בתקשורת וניו מדיה ולמדתי איך לכתוב כתבה ראויה וטובה.

 

כל חבר וחבר בקבוצה תרם לקבוצה בתפקיד שהוא קיבל בתחילה.

חבר אחד היה אחראי לעיצוב האתר ושכל הכתבות יעלו ולא תיהיה בעיה איתם.

חבר אחד היה אחראי לכתוב את הכתבות ושהם יהיו מענינות ועניניות וכמובן לשמור על הערכים של העיתונאי כראוי.

חבר אחר היה אחראי לכל העריכה של הסרטונים והקול וישר הרבה זמן בבית כדי לבדוק שהכל תקין.

והחבר האחרון היה צריך לשווק את האתר ואת הכתבות כדי שהכתבות יגיעו להרבה אנשים וכדי שיהיה ענייין והכתבות יוכלו לשנות משהו בארצנו כיום.

עקב התפקידים של כל אחד בקבוצה ילדים עשו את מה שהתפקיד הנחה להם ולא יצעו מהגדר הזאת כדי של חלק וחלק ותפקיד ותפקיד יהיה כמו שצריך בלי עיגולי פינות ולכן כל אחד התמקד בתפקיד שלו ולא גלש למרות זאת ברגע שאחד החברים ביקש עזרה בנושא מסויים החברים עזרו ככל שהם יכולים.

חלוקת התפקידים נעשתה שכל אחד עושה את הדבר שהוא הוכיח שהוא הכי טוב בו עד השנה ולכן היא נעשתה עניינית וטובה ולכן לא היו הרבה בעיות במשך העבודה.

לפי דעתי כל תפקיד נעשה בצורה הטובה ביותר ולכן הייתי מציע לכולם שיבחרו את תפקידם לפי מה שהם טובים בו ובכך גם לאפשר אהבת התפקיד ועשייתו טובה.

אני הייתי העורך הראשי של אתר זה ולפי דעתי היתה עבודת צוות מצויינת ואני מאחל שכל פרוייקט שאני העסוק בו יהיה עבודת צוות בגלל שכל אחד מחברי הקבוצה דוחף אותך לסיים חלקך ולעשות אותה כמו שצריך.

 

 

כתיבת תגובה